fredag 4 juni 2010

Vissa dagar har man flow..


Vissa dagar rullar allt bara på och allt känns lätt och enkelt.
Idag är en sån dag!
Hör bara:
Barnen har sovit länge, mysig skogspromenad med en knippe liljekonvaljer hem till vas.
Lunch hemma och det fanns kvar sen igår, alltså bara att värma.
Edith sov sen länge i sin vagn, Herman hade kul på egen hand i sandlådan och i posten kom nya Family Living! Jag satt en god stund i solen och läste med en kopp kaffe! Härligt härligt!
Nu ska jag strax iväg på ett pass som heter "Funktionell träning". Som jag förstått det är det mycket styrketräning fast med egna kroppen som redskap. Därefter väntar säkert träningsvärk med tanke på hur lite vikter jag lyft senaste året..
Och så väntar helgen, Mathilda är här och jag tror och hoppas att vi har "lagom" mycket aktiviteter på gång. Ni vet sådär att barnen har nåt att se fram emot utan att man forcerar saker och ting, inte stressar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!