torsdag 17 juni 2010

Torsdag mitt i juni

Suddig bild tyvärr men hoppas budskapet går fram. Nu är torg och affärer fyllda av jordgubbar för sommaren!! Gott! Och nyttigt!
Idag blev det belgiska jordgubbar, "gott att mumsa lite på", som Herman sa.
Mamma och Svein fick ta bort sin Selma idag. Tråkigt tråkigt........ Selma blev 13 år vilket är en fin ålder för en labrador men det kompenserar förstås inte saknaden av familjemedlemmen..
Hon hade fått en propp eller hjärnblödning så slutet kom abrubt även om vi visste att Selma blivit gammal. Stackars Selma, stackars mamma, stackars Svein. Kram till Er!

Nu ska jag slipa lite på det tal jag ska hålla på lördag när vi ska på bröllop för Lotta och Jonas - en vigsel i Stockholm samma dag som det kungliga bröllopet så det ska bli en upplevelse!





1 kommentar:

  1. mmmm vad gott det ser ut!! Jordgubbar är gott att mumsa lite på!!;-)

    Tråkigt med Semla! Men underbart att de fått så många år med henne!!

    Vi hänger på er på midsommar btw, hoppas det är ok??!

    Ha det så kuligt i SThlm så ses vi ju på måndag!! Bamsekramar!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!