måndag 21 juni 2010

Bröllopshelg i Stockholm!

Inget kungligt eller så men lika trevligt och fint! Den här gången Lotta och Jonas som bjöd in till bröllopsfest i centrala Stockholm. Själva vigseln hade de genomfört med sina familjer på fredagen så vi fick vara med om en kortare ceremoni och därefter middag.

Nygifta Lotta och Jonas:

Jag och min man!
Och den här lilla tjejan var då med om sitt tredje bröllop! Det funkar bra att ha henne med, hon sitter i knä - äter ibland och sover en del. Under ceremoni och början på middag tog min stockholmsvän Jenny en promenad med Edith så hon inte behövde vara med hela tiden. Tack Jenny!
En suddig bild men Lotta och Jonas är i alla fall ett vackert par!

Fick tillfälle att träffa och prata med Marta massor - en kompis från WC-tiden. Här med sambon Björn, stolta blivande föräldrar fick vi reda på!
Kul - mysigt - fint med bröllop oavsett vilken form det görs på! Grattis till herr och fru Kahlén!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!