torsdag 28 oktober 2010

Sista tanden

Var hos tandläkaren idag för att laga ett hål i en tand. Detta var inte möjligt eftersom tandköttet bredvid inte läkt ihop efter jag var hos Käk-kirurgen för några veckor sedan. Nähä! Snopet kändes det eftersom jag hade fixat barnvakt och allt.. Men de har också varit på gång att dra ut min sista visdomstand så tandläkaren verkade vilja jobba idag så hon föreslog glatt att hon kunde dra ut den istället!
I med bedövning och så fick det bli och det var ju lika bra, slapp jag att oroa mig för det!

Tröstade mig med lite shopping på en nyöppnad butik:
www.hemmahosemma.se. Ytterligare en samlingsbutik med ganska roligt utbud; Object, Twist&Tango mm. Kom hem med två toppar och en väst men verkar tyvärr ha glömt en påse med barnkläder nånstans. Får ringa till tandläkaren imorgon och kolla om den ligger glömd där, blir ganska illamående av bedövning så jag blir lite rörig de där timmarna.

Haft vår mysiga grannfamilj på middag ikväll, Herman och Saga lekte så fint så och det gjordes "som vanligt" en båt i Hermans säng. Bjöd på lasagne och Herman såg till att det fixades en båt i hans säng som enligt tradition tog riktning mot Taliand. Det är fint med rutiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!