söndag 24 oktober 2010

Tjejhelg!

Åh vilken fin helg det varit!
Jenny och Anna-Karin kom på lördagen och stannade till eftermiddagen idag. Mysigt med sina äldsta och goaste vänner på besök! Jag har känt dessa tjejer ända sen mellanstadiet (Jenny) och högstadiet (AK). Prat, skratt, lite shopping och mycket fika! Känner mig just nu fulltankad med positiv vän-energi!!

Både Jenny och AK älskar all form av inredning så att träffa dem innebär också ofta en nytändning vad gäller att fixa till mer hemma. Det jag ska göra härnäst är att sy överdrag till några madrasser som barnen har till kullerbyttor etc.. Och måla ett skåp (gult? pistage? vitt?). Möblera om i vardagsrummet.. Hmm, sover på saken en natt bara..

Anna-Karin
Jenny
Och är det tjej-helg så är det! Edith hänger med förstås!
Puss på mamma!
Enda "smolket" var att Cissi inte kunde komma hit utan låg hemma i Karlstad med feber... Nästa gång så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!