tisdag 5 oktober 2010

Välkommen vinter 2010!

Nu... Det må bli vargavinter och snö upp till öronen men just nu känner jag - det gör ingenting!! Känner mig stolt att ha varit ute i så god tid och slippa leta kläder när det är riktigt kallt och allt tar slut i affärerna. Overaller till barnen och varm jacka till mig finns här hemma, redo att börja användas. Min jacka och Hermans overall från Stadiums eget Everestmärke, Ediths lila overall kommer från Åhlens.

Nu ska jag gå igenom möss- och vant- och skoförråd för att se vad som går att använda och vad vi ska komplettera med.

Ha en fin tisdagkväll! Jag softar hemma och tar det lugnare än önskvärt.. Kan berätta om dagens tandoperation att operationen gick hur bra som helst men att det värker desto mer nu när bedövningen släppt och det tydligt känns att en tand saknas.. Fick recept på smärtstillande av tandläkaren som jag knaprar lite på..

1 kommentar:

  1. Först-STORT grattis i efterskott till Jonas!!! Glömde bort att det redan var dags för dig att fylla!!! Hipp hurra från alla Renströms!!!

    Toppen att redan inhandlat vinterklderna!! Har jag gjort också, vilket är såååå skönt!! Redan i somras hittade jag det mesta på Ullared och sen skor på Euroskor för ett par veckor sen!! Skönt att ha det gjort innan op och allt!! Vi mammor är bra tycker jag!!;) Kram!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!