måndag 19 mars 2012

Högt och lågt!

Full fart in i nya veckan! Jag tog med min enhet på en enhetsdag för att tillsammans gå igenom resultat i vår medarbetarundersökning, vår verksamhetsplanering samt diskutera igenom vårt uppdrag. Det blev en bra dag! En av de roligaste delarna med mitt jobb är när jag tillsammans med enheten både kan hitta varandra i konstruktiva och kreativa diskussioner samtidigt som man kan skratta ihop och ha himla kul. Arbetsglädje!!

Förutom mycket diskussioner, korvgrillning och fika bjöds det på lite friskvårdsinslag också, en av frågorna fångade jag på bild. Det var en tipspromenad med östgöttaanknytning och jag tänker att jag kommer undan med att jag är värmlänning i grund och botten, mitt resultat blev blygsamma 4 av 12.. Men men, vad gör väl det när resten av dagen varit så bra!

4 kommentarer:

  1. Härligt! Jag brukar inte lyckas något vidare på tipspromenader, även om jag föredrar att tänka på mig själv som hyfsat allmänbildad.... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt med arbetsglädje! Det är så enormt viktigt att trivas med arbetet. För man lägger såå stor del av sitt liv där! Ha en fin kväll:) Kramis

    SvaraRadera
  3. Kul! Instämmer, det är viktigt att trivas på jobbet!

    Och stort tack för dina ord. Jag blir rörd och glad. Vad kul att du gillar att kika in hos "mig".
    Kram

    SvaraRadera
  4. vad gör väl det :) det är roligt med tipspromenader oavsett resultatet
    Sv: jag tror säkert att du skulle kunna byta däck, det är inte så svårt egentligen
    kramar

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!