tisdag 6 mars 2012

Famespotting med mera

Här har sonen förberett vad han tänker ha på sig på dagis imorgon. Rart, tycker jag, att han lägger kläderna i den ordning de ska sitta på kroppen sen!

Var i Stockholm idag, en heldag med massor av information med också med diskussioner. Oftast när vi är iväg så blir vi placerade i grupper så att vi får chans att prata med kolleger på andra kontor för erfarenhetsutbyte, alltid nyttigt att höra hur andra resonerar. Idag blev vi placerade så vår egen ledningsgrupp satt samlat hela dagen och jag måste säga att jag gillade det. Trots att vi träffas så gott som dagligen så är det inte så ofta man får chans att fördjupa sig i olika frågor som vi fick idag. Om man kan säga att man investerar i tid så var detta en välinvestering!

Och så tycker jag alltid det är kul att kolla efter kändisar på väg till och från tåget. Mina kolleger tycker nog att jag är rätt tramsig men va fasen.. Förra gången sprang jag rätt in i självaste Görel Crona och idag skymtade jag Claire Wikholm! Ohhhooooo, hur mycket imponerade blev ni va?

9 kommentarer:

  1. Nästan så man blir lite starstrucked.
    Tack för besöket hos mig. Hoppas du återvänder.
    Ciao

    SvaraRadera
  2. Så gulligt att lägga fram kläderna så där.:-)
    Stina

    SvaraRadera
  3. Hahaha jo men visst är det kul att kika på kändisar ;) och visst är de alltid mindre i verkligheten?

    SvaraRadera
  4. Oj, då! Vad du får vara med om mycket ;-)...

    Och vad gäller sonen kan jag inte låta bli att fnissa. Vad ska det bli av honom? Modelejon?

    SvaraRadera
  5. Så kul - och SMART - att lägga fram kläderna så ;)

    SvaraRadera
  6. jag skulle också spana efter kändisar :) det är ju alltid roligt om man ser någon
    kramar

    SvaraRadera
  7. Brukar också spana när jag är i huvudstaden:). Har sett många roliga:)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hehe. Jag bor i Sthlm och brukar inte bli så starstrucked av svenska kändisar ;)

    SvaraRadera
  9. Här är en till! Huvudet snurrar 360 grader för att jag inte ska missa något känt ansikte. URfånigt, men jag kan inte låta bli att bli lite fascinerad. Och mest fascinerad blir jag alltid av hur små de är. Supersmurfar hela bunten :)
    Kramar

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!