onsdag 18 april 2012

Snälla männischor är fina!

Har varit på annan ort med jobbet idag och gick in på affären på väg hem. Upptäckte att jag saknade den skrynkliga femtiolapp och lika skrynkliga tjuga jag visste låg i jeansfickan. Fasen också, va onödigt.. Fick betala med kortet (som vanligt..)

Åkte hem och jobbade lite och fick ett samtal på jobbtelefon:
”Hej Sara det är Camilla du jag hittade pengar på toan och X trodde att det var dina?? Du brukar göra så..”

Jo, en annan gång för hundra år sen gjorde jag också det och eftersom tydligen ingen annan på jobbet är ett dugg slarvig var det tydligen enkelt att lista ut att det var jag!?
Blir man glad eller blir man glad?
= Man blir jätteglad! Känns som att få en present!

5 kommentarer:

  1. Vad snällt! Är du så slarvig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske inte slarvig men ganska tankspridd:-)

      Radera
  2. Ha ha, känner igen det där! Jag brukar skylla på att jag har alldeles för mycket att tänka på :)

    SvaraRadera
  3. Jag det är härligt med fina jobbarkompisar.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att du är så lätt att identifiera då! Kanonfina jobbarkompisar som känner dig väl tycks det :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!