onsdag 16 maj 2012

Lekande lätt!

Gu, va gött!! Redan efter tre dagar har vi kommit till hâlja denna veckan! Njuter, njuter av fyra dagars ledighet nu!! Jonas är hemma efter sin vecka i tjänst, vädret är härligt och tankarna på jobb ligger en liten bit bort redan nu.. Herman har länsat grannens slänt efter en ny blombukett till mor, rart va! Det råder inga tvivel om att blommorna ska i vatten i en vas, skam den som skulle försöka med nåt annat. 

I eftermiddag fick jag till veckans andra löparrunda av fyra så jag känner mig väl igång med träningen inför septembers halvmarathon. Sprang från jobbet och hem, springer jag absolut närmaste vägen blir det dryga sex kilometer, idag kändes både kropp och själ i fin form så jag tog en rejäl omväg hem och var ute strax över timmen.. Yes!

Ikväll har vi grillat och har nu vid tiosnåret både fönster och dörrar öppna. Vad ska man säga - livet leker och det är bara att hänga med?? Önskar er riktigt härlig långhelg till alla!! 




2 kommentarer:

  1. Härligt med långhelg och en bra start på den minsann :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. såå skönt med långhelg, den är liksom inklämd mitt i vardagen, känns alltid lika otippad och välkommen för mig! =)
    Och vad kul läsa att du tränar för lopp också, jag med... det ska bli spännande följa! heja!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!