onsdag 9 maj 2012

Som den här gamla bilden på sonen,

Så har jag känt mig idag.. Tidig start och fullt ös, nu har jag kraschat i sängen med en sovande femåring bredvid mig. Maken är borta på jobb, igen, och då gick det inte att sova i egen säng. Smart kille det där..

Dagen har varit fylld av möten och nya punkter på att göra- listan. Mitt upp i allt uppstod en medarbetarsituation i ett kundmöte på jobbet och jag kom helt ur fokus medan vi jobbade med olika kontakter och rapporter. Slutet gott i alla fall.. Skulle på en afterwork som ställdes in. Julia kom inte hemifrån, Elin kom för tidigt och jag för sent. Typiskt! När tillfälle ges!

Det var onsdagssummeringen det!!

3 kommentarer:

  1. Rätt skönt att vara så där super trött efter en hektisk dag och vad är väl inte mysigare än när de små vill sove bredvid en! Snart är den tiden förbi, så ta vara på den!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Va trist att det inte blev någon aw, men bra för mig eftersom jag inte kunde! Kanske vi snart kan boka en ny tid?

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där. Barn som passar på när mannen är borta. Lite mysigt. Jag vill gärna ha sällskap. Kram Sahra

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!