måndag 30 januari 2012

12 rätt?

I eftermiddag och kväll har jag varit på en kursgård där ett projekt jag jobbar med har haft kick-off. Förutom att gå en tipspromenad med dylika frågor fick vi testa körsång. Där! Där har jag min nya hobby, skulle ju va kul att sjunga med andra i en kör! Inga psalmer utan Gärdestadlåtar och Gesslelåtar och sånt. Härligt art sjunga! Släppa loss endorfiner utan att ta eget ansvar för att det låter bra. Yes! Ska sova på saken och fundera på vilket sätt jag ska ta upp hobbyn jag kom på ikväll jag vill ha.

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Klart du ska vara med i kör!!! Jag hänger på isf!! Finns ju en kör med typ klippkort till, gå när man kan och vill och alla kan vara med!! Skulle ju vara kul! Fast vet ju inte vad de har för repertoar... Vad tycker du?! Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag svara med en 2:a! Kör på kören tycker jag!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!