måndag 9 januari 2012

Lite snö!

På en och samma dag som diskmaskinen för alltid la av har jag och barnen varit lediga. Eftersom det ändå låg ett par centimeter snö bestämde vi med Julia och hennes barn att åka pulka. Mina barn Brukar Vara Glada och hemma är de Varmblodiga och går helst i Sommarkläder Jämt. Men. Det var två dysterkvistar till barn idag och trots rejält med kläder frös båda och var nerkylda när vi kom hem. Inte en så rolig utflykt tyvärr, jag menar när humöret var så lågt. Herman var också besviken på snön, eller frånvaron av den. Mycket kink och mycket gnäll. Resten av dagen blev lugn och deras kväll tidig, imorgon är ledigheten definitivt slut när vi alla ska till jobb och dagis igen.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!