söndag 29 januari 2012

Världens bästa Karlsson!

Karlsson - karlsson - världens bästa Karlsson! Ingen faktiskt ingen, annan Karlsson gillar jag så bra som mig!

Ja verkligen! Markoolio, Benjamin Wahlgren har huvudrollerna i karlssonmusikalen som turnerar i Sverige just nu. Två timmars underhållning, skådespeleri blandat med sång och dans var receptet på en lyckad söndagseftermiddag. Herman trodde mig inte riktigt när vi pratade om att han som spelar Karlsson är SAMMA kille sjunger MERA MÅL+ att det är samma kille som är dr Mugg i barn-TV! Stackars liten, hans föräldrar låter honom för sällan gå på teater för att fatta att det är ROLLER man spelar..

Fullt med barn och vuxna som ville se föreställningen, jag och Herman fick platser på parkett en bit bak och såg väldigt bra. Han klarade de två timmarna över förväntan, att han fick sig en påse godis innan kaaaaaan möööööjligen ha förbättrat uthålligheten. Vi var nöjda i alla fall och nu blir det spännande att se vad det blir för recensioner i tidningen imorgon bitti!

2 kommentarer:

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!