torsdag 19 januari 2012

Inte lätt att fånga sig själv och barnen på en bild som ser vettig ut. Detta blev den bästa, och som ni ser är den sådär..
Det är mycket att göra nu. På jobbet alltså. Det är långa dagar och det är intensivt, gäller att hålla i koncentrationen och kämpa på för att få olika pusselbitar att gå ihop. Men fast det är stressigt är det ändå väldigt roligt, det är ju en glädje att ha ett jobb som man trivs på! Har varit i grannstaden idag och ska dit direkt igen imorgon bitti, lycka med morgonresorna är som jag skrivit förut att jag har en hel timme med Morgonpasset i radion.

Och om gårdagen var kaotisk sett till gråt skrik och utbrott har dagen efter dagis idag varit underbar. Trivsel, skratt och gott humör på samtliga i familjen. Yes! Mera sånt! Så glada och välartade barn som jag i rena ivern att glädja ännu mer serverade både glass, grädde och bär till kvällsfika.

Tack för tipset Anna - ikväll kolla vi debatt på SVT. Debatt om LCHF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!