onsdag 11 januari 2012

Effektivt

Nonchalerar att håret står på ända och att golvet skulle behöva dammsugas. Struntar i att solen skiner och fönster är skitiga. Jag jobbar nämligen hemma idag!

Eftersom jag inte har nån att fika och prata strunt med så blir det en liten stund vid datorn som paus. Kaffet upphällt och skönaste tofflorna på!

Det är nämligen så här, det finns vissa saker jag har svårt att göra i öppna kontorslandskap och det är att sitta i lugn och ro. Kommer alltid nån, trevligt men svårt att få saker klara, när man sitter så öppet som jag gör och inte kan stänga dörren om sig. Och för att klara en deadline till på fredag så blir det hemmajobb idag. Och ruggigt va bra det går (so far..), får massor gjort och bockar av vartefter så att jag också kan skriva ut mina underlag när jag kommer till jobbet.

Nu - mer jobb! Break´s over.

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!