torsdag 10 februari 2011

Käftsmäll..

känns det lite som idag. Har visst mentalt ställt in mig på att nu blir det Vår! Ja, i alla fall var jag visst inte inställd på att det skulle bli mer snö. Men så det snöar, säkert kommit 15 centimeter sen i morse. Suck!

Så det blev en riktig innedag med barnen idag, Julia och hennes barn Ola och Lisa kom på eftermiddagen. Alltid kul att träffa dem.

Jag ska i alla fall iväg under kvällen och köra ett extra aerobicpass, jag har kört extra ett par torsdagar nu för en kollega som är bortrest. Skönt att träna och idag - framförallt - skönt att komma iväg en stund!

4 kommentarer:

  1. Kul att du kör extra pass på torsdagarna. Var kör du då?

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Bha! Snö när man är halvägs inne i våren inne i huvudet - sånt går ju inte. Snacka om att bli deppad.

    SvaraRadera
  3. Ulrika! Har kört i Hagby två torsdagar. Ord. Hanna tillbaka nästa vecka..
    Det var jympa där förra terminen så det är goa gympatanter som kommer. Supermysiga! Jag och de sprutröda i hela huvet för jag körde med dem plus det var varmt därinne. Kommer på ditt pass söndag:-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!