tisdag 22 februari 2011

Vad halvsjuka sysselsätter sig med!


Annars har vi idag bakat bullar (de blev så hårda så de kan användas som hammare. Där fick jag för att jag outade detta i mitt morgoninlägg!). Ska inte berätta i Förväg mer vad som är på gång, det verkar bara straffa sig..

Tog en tur till leksaksaffären så att han kunde köpa en ettårspresent till lillasyster, det tog ett tag innan han accepterade idén att hon Inte Uppskattar Smålego i form av en brandstation. Nu blev det en Brio Klosslåda som nog är mer lämplig leksak till lillasyster!

Han har varit feberfri hela dagen men dråsade nu ner i soffan och ligger precis under febergräns 38 igen. Det verkar vara en vanlig åkomma just nu, man får feber som håller i sig ganska många dagar. Hans började i fredags och då är vi i så fall inne på femte dagen totalt.. Nu blir det inget dagis imorgon heller och jag ska skjuta fram/ ställa in de aktiviteter som var inplanerade för morgondagen också.. Det har vi förstås igen på sikt, ingen idé att stressa till dagis eller kompisar om det sen ändå straffar sig med fler sjukdagar!

2 kommentarer:

  1. Ja det är nog rätt. Bättre att bli av med det ordentligt först! Och vilka himla fina bilder på er.

    SvaraRadera
  2. Hihi, nej även om en brandstation i lego är fasligt roligt kräver det sin ålder ;)
    Fina ni är, förresten. Hoppas han kryar på sig snart.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!