söndag 20 februari 2011

Vad vi företar oss när någon får feber..

En kort febertopp senare.. Jag skrev igår att sonen var lite hängig, hela eftermiddagen sov han i soffan med feber och rasp i halsen. Ingen mat men lite godis, det kunde han tänka sig sen. Han orkade sen precis se alla bidragen i melodifestivalen och tyckte visst att alla låtar var tüffa. Goa unge, sen sov han gott hela natten och är idag förkyld men feberfri. Så vi pysslar mest inne; sover, läser, pärlar och har på tv:n på diverse kanaler. En slapp och go söndag, med andra ord!

De här fina tulpanerna kom Jenny och Pelle med i fredags, extra fina nu när de stått till sig ett par dagar!
Nu kom Jonas innanför dörren, han blev rastlös av innesittandet och åkte för att köpa vinkeljärn till en ny tygram vi ska göra. Bäst för mig att logga ur och engagera mig i hemmafixet!


2 kommentarer:

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!