onsdag 9 februari 2011

Onsdag mitt i februari

Nya krokar i tjejrummet. Roligare att hänga upp några söta klänningar istället för att ha dem i byrålådan!
Onsdagar är extra sköna dagar, Herman åker till dagis ihop med Jonas. Detta innebär att jag och lillan kan skrota runt hemma hela förmiddagen och bara ta det lugnt. Inga tider att passa. Nu har jag stoppat om henne i vagnen och hon sover, jag sitter och tänker på 100 grejer jag strax ska ta itu med här hemma. Men först en kopp kaffe och Nyhetsmorgon!


3 kommentarer:

  1. Låter som en skön start på dagen! Kom och kör lite spinning snart igen! Bara att höra av dig om du vill vara med på ett pass!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!! Det gör jag gärna, måndagar är en bra dag för mig!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!