tisdag 14 februari 2012

Alla-hjärtans-dag!!

Hoppas ni alla haft en fin Alla-hjärtans-dag idag, kanske ätit nåt gott och firat lite?
Jag har firat på jobbet genom att bjuda en arbetsgrupp på gelehjärtan och delta på en rad olika möten. Till barnen köpte jag en påse med smått och gott på Lagerhouse och till mig och Jonas gjorde jag slag i saken och köpte nya objektiv till kameran! Jippi och hurra - visslingar och jubel!! Riktigt kul att kunna fota igen!!

Det nya objektivet är ett Nikon objektiv och är ett makroobjektiv på 35 mm. Det var ju mörkt när jag kom hem men här är några testbilder ändå..
Lagerhouse förresten, vilken rolig affär. Vet ingen affär som har så mycket roligt som samtidigt är så onödigt! Kom därifrån men smått och gott till barnen, fina påsar och fyllt med lite godis, tejp och sugrör. Mitt på en tisdag!

6 kommentarer:

  1. Lagerhouse. Jag älskar Lagerhouse. Där finns så himla mycket spännande och roliga saker ;-).

    Och vilka fina bilder det blev med det nya objektivet!!

    SvaraRadera
  2. Lagerhouse är underbart! Svårt att komma därifrån utan shopping faktiskt.

    sv: STORT tack för värmande, härliga ord!

    SvaraRadera
  3. Grattis till inköp...nu blir det att fota igen misstänker jag:).
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja ha ja, då blev man sugen på att åka in till stan och skrota runt på Lagerhause..... ;)

    SvaraRadera
  5. Shoppade också på lagerhouse på alla hjärtans =)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!