onsdag 29 februari 2012

Scarfes och halsband till våren!

Mamma är i stan för att jobba ett par dagar. Jag mötte upp henne på tåget på eftermiddagen, gick och åt lite sallad och pratade lite ditt och datt. Mysigt! Mamma fick span på några scarfsar i ett skyltfönster och köpte sig ett par stycken, jag fick med mig denna vårglada scarfes hem..
Och inte nog med det! Jag som sällan har tur i utlottningar hade knåpat ihop en liten vers på rim och lyckades att vinna detta fina våriga halsband från Lottas Design
Det är min vän Ulrika som lottat ut halsbandet på sin blogg. Just nu lottar hon ut ett par Röhnisch löpartights så jag ska nog ta och lämna ett bidrag där också.. Vem vet!? Jag kanske vinner:-) För andra som vill ta chansen - följ LÄNKEN!

2 kommentarer:

  1. Härligt med ett span så här i vårkänslorna yra:)!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Vårkänslor i det där :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!