lördag 4 februari 2012

Prinsar och prinsessor

Dagens föreställning av Disney on Ice överträffade mina förväntningar, högt tempo och massa snabba byten mellan alla Disneysagor som finns. Men för att vara ärlig, det var nog hälften av alla prinsessor och prinsar och elaka häxor som jag inte kände, är inget Disneyfan utan hanterar julaftonskaraktärerna rätt skapligt. Men - så himla duktiga de var på att åka skridskor, inget jamsande på isen där inte utan rejäla hopp och skutt.

För att undvika att Herman skulle tjata ihjäl sig över alla plastleksaker han ville ha efter showen (där har vi nackdelen - skräp och dyrt!) lovade jag honom en tripp till leksaksaffären. Inom loppet av en månad kommer Edith, han och till och med jag att fylla år. Lika bra att skaffa sig lite koll på vad den kräsne blivande femåringen kan tänkas önska sig..

Det är fortsatt mycket lego på önskelistan, han tycks aldrig få nog utan kommer på nya behov allteftersom..
Vi var på Toy´rús (hur stavas det??) på lördagseftermiddagen och det visade sig vara en bra tid att vara där. Lite folk och gott om plats för att vrida och vända på allehanda leksaker.

Det drar ihop sig mot lördagskväll och för vår del blir det en lugn sådan (igen..). Jag var på tjejafterwork igår och hade så himla kul med Jenny, Elin, Julia och Maria att mitt enda behov för kvällen är att vara med familjen och kolla hur första programmet i Mello ter sig.. Denna lördag satsar jag på att vara vaken hela programmet!

Bra att ha mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!