torsdag 16 december 2010

Fru över Fjärrkontrollen!

Ikväll händer nåt som sällan händer. Jag är chef över fjärrkontrollen här hemma! Jonas är på julfest. Härligt härligt att inte behöva kompromissa om TV-utbudet! Blir en film nu som jag är säker på att han inte vill se, har jag tur är den klar lagom till Helenius hörna.

Haft en bra dag idag, åkte till familjecentralen för att möta upp Julia och Maria med sina barn efter lunch. Vi hade inte koll på att det var stängt på Myran idag men det gick bra ändå.. Jag hann shoppa en liten blus i centrum istället och låna några böcker på biblioteket innan vi fick fika hemma hos Julia. Vi bor ganska nära varandra jag, Julia och Maria med våra respektive familjer och brukar med lätthet kunna promenera mellan hem och lekplatser. Dock är det lite trassligare med kyla och snö just nu så att vi för närvarande har två bilar är ingen nackdel.. Idag blev det alltså färd med "Schevan" som Herman säger, det tyckte förstås han var alla tiders.

Ha nu en fin torsdagskväll!


2 kommentarer:

  1. Jag tror jag roar mig med ladies på östermalm och sedan leilas home delivery, idel tanter alltså, som jag själv.

    SvaraRadera
  2. Haha, du/ vi är inga tanter hördu!! Kollade på I love you Phillip Morris, riktigt bra!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!