torsdag 2 december 2010

Va??

Den frågan får jag säkert 100 gånger varje dag.. Herman har senaste tiden börjat att höra sämre, det har förvärrats senaste 1-2 månaderna. Va? Va? Va? Så här hemma går vi och pratar högt, han ännu högre.. Ett tag tyckte jag att han sa Va? för att köpa sig själv lite tid men nu är det tydligt att han faktiskt inte hör som han ska.

Träffade BVC-sköterskan som hastigast idag och hon konstaterade att det inte handlar om nån eländig vaxpropp men då går jakten på orsaken vidare. Tycker att Landstinget kan ordna fram tider rätt fort ändå när det väl gäller, redan imorgon fömiddag faktiskt! Så nu preppar jag honom med att han ska bli lyst i öronen och att det inte gör ont, anar att jag kommer erbjuda honom en muta för att allt ska flyta fint.

Nu mamma Sara, gäller det att inte direkt ana det värsta utan att det förmodligen kan ordnas på ett ganska så enkelt sätt! Hoppas!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra vännen.
    kram

    SvaraRadera
  2. Klart det kommer fixas lätt och bli bra!!! Men alltid jobbigt att inte veta vad det är!! Skönt ni fick en tid snabbt iaf!! Ringer senare för att höra hur det gick!! Tänker på er!!! Kraaaaam

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!