måndag 13 december 2010

Måndag - sviisch!!

Pälsade på mig idag för att för första gången på lääänge promenera till stan. Skönt för mig med frisk luft och motion, skönt för Edith som sover som en stock i sin vagn. Fyllde på förrådet av kritor och pennor samt skaffade mig en kalender 2011. Ska man börja jobba så ska man! mycket roligare att fylla i möten och andra aktiviteter i en fin kalender!

Mötte upp min fina vän Eva för en snabbkaffe på hennes jobb. Hon har lyckats "lura" med mig på spinning senare i veckan så jag har också letat i gömmorna efter mina gamla spinningskor! Ser fram emot denna träning - den svettigaste träningsformen jag vet!

På väg från dagis satte sig Herman bestämt bakom Oskar och Albin på deras kälke och blev dragen ända hem av snälla (starka!) mormor! Gossen somnade av nån anledning inte förrns efter nio igår och är lite schleten idag. Sitter och kollar tv nu medan jag plockar och fixar lite inför maten (hoppsan, och bloggar..)

Detta inlägg går väl inte till historien som det mest underhållande direkt men men. Nu är det skrivet så då trycker jag på "publicera" i alla fall!

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

  1. Ja precis, en kalender ska jag nog fixa. Tror dessutom att de glömt beställa en på jobbet till mig/oss??

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!