tisdag 7 december 2010

Lite sjuk..

Träffade mina kolleger idag, en heldag som kändes bra och givande inför jobbstarten 1 mars.
Satte mig i bilen hem efter dagens slut och mådde riktigt risigt.. Fy! Jag minns inte när jag hade feber senast, annat än att det är längesen. Nu har jag 38,5 och är parkerad i soffan framför Äntligen Hemma. Har en go ullfilt som jag legat under en stund nu, långkallingar och benvärmare. Jonas kommer med lite choklad och dricka för att pigga upp mig..

Skit! ärligt talat. Imorgon skulle jag åka till Västervik med barnen för att hälsa på en kompis som flyttat dit. Blir inget med det, gäller väl samma för vuxna som för barn att man ska vara feberfri en dag innan man ger sig iväg ut. Återkommer..

1 kommentar:

  1. Vad synd att du fick feber! Tyckte du såg lite hängig ut! ;(. Det var kul att träffas igen!! :)
    Krya på dig nu!
    Anneli

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!