lördag 28 juli 2012

Fint vid Slussport 11

Under eftermiddagens utflykt till Berg (kompisar! glass! minigolf!) besökte jag och vännen Cathrine Slussport 11. Jisses så mycket fint det finns där! Mycket härlig inredning men också gott om fina smycken från Lotta Design. Några av de grejer jag köpte med mig därifrån var detta armband i spräckligt silver samt den svarta ställbara ringen. Nöjd!
Kan mycket väl rekommendera ett besök både till Berg längs Göta Kanal strax utanför Linköping men också Slussport 11!

Nu väntar mer trevligheter - middag hemma hos en kompisfamilj på bara 10 minuters cykelavstånd!

Önskar en härlig lördagskväll!

4 kommentarer:

  1. Så fint armbånd og ring, vennen :) Det pynter opp et antrekk masse :)

    Så koselig med middag hos gode venner :) En herlig måte å tilbringe lørdagskvelden på :)

    Kos dere, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Ringen gillar jag skarpt!
    Ha en trevlig kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Så fina....Ha en fin fin söndag! Kram

    SvaraRadera
  4. Menar du Berg vid Motala eller?
    Fina fynd du gjort!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!