söndag 22 juli 2012

Tillsammans!!

Tillsammans är temat för veckans fotoutmaning, utmaningen som arrangeras av Edith och jag i länklistan till höger. Denna gång är jag med i utmaningen som bara lite i ett hörn, just för att jag är så mycket Tillsammans just nu- finns inte tid för utmaningen på riktigt!

Jag är tillsammans med älskade barnen, älskade maken och de senaste dygnen älskade vänner från Karlskrona. Vi möttes halvvägs och jag har i vuxen ålder äntligen testat på tältsemester! Vilken grej! Kul! Mersmak! Eftersom Öland är ett ganska blåsigt ställe och denna sommar ganska kall har vi pälsat på oss en del- och klarat oss fint utan att frysa alltför mycket! Nu är trippen slut för denna gång och det är ytterligare fler minnen att samla på!

Tillsammans! Det är fint det!
Fler bilder kommer!

4 kommentarer:

  1. Tältsemester verkar vara mer och mer populärt. Det var länge sen för vår del, men det är ju så mysigt. Skönt att det blev bra för er trots det tråkiga vädret.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Tält och mersmak i samma mening?? När jag tänker på tält ser jag mygg, kryp, blöt och instängd tältluft och toa besök i buskarna.... Brrr.... Jag är kanske inte vuxen nog för tält än.

    SvaraRadera
  3. Ja, Tillsammans, det är underbart!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni har det riktigt riktigt fint. Tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!