fredag 20 juli 2012

Hur många väskor ska man ha egentligen?

Kan man få för många väskor?
Svar från en man (min man?); ja det kan man! Du har ju maaassor av väskor!
Svar från en väninna (Jenny); absolut inte, den här är dessutom av väldigt fin kvalité. Läder. Känn va gott den luktar!

Det är möjligt att jag har en fallenhet att i detta fall lyssna mer på det ena svaret än det andra. Ni får själva avgöra vilket:-)

Tänker lite såhär också, snart är det höst och då kommer det kännas vardag och höstluft och matlåda igen. Då kommer det vara roligt att ha en ny väska att pigga upp sig med, en väska som doftar läder. Det är är möjligt, eller rättare sagt troligt, att jag kommer känna så..

Väskan på bilden är från Åhlens, Wera. Den har massor av bra fack. Och luktar underbart!

7 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med, framåt hösten är det lika roligt med ny väska som nya kläder.... Jag har alltid bara en åt gången men byter gärna ofta :)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Använder också alltid en väska i taget! När jag börjar med en ny använder jag aldrig de gamla mer! Har en väska som väntar på att bli använd. Men eftersom jag inte tröttnat på min nuvarande än, vet jag inte när jag ska ha den nya.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det finns inget som heter "för många eller för mycket" när det kommer till väskor. Och skor. Och kläder. Och i mitt body lotion....haha. Jag är faktiskt oxå på jakt efter en ny väska till hösten. Så Åhléns utbudet ska jag kolla in.

    SvaraRadera
  4. Snygg, man kan aldrig ha förmånga väskor el kläder o skor som Marta skriver. Är också på jakt efter en ny, blir att kolla in Åhléns utbud.
    Hoppas ni har det bra?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Man kan absolut inte ha för många enligt mig också! :-P

    SvaraRadera
  6. Ja, se väskor, det kan man inte ha för många av!:)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Sluta blogga, spring å köp!
    Eller förresten, fortsätt blogga och vänta på 25%-arn som snart kommer i brevlådan!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!