lördag 21 juli 2012

Påt igen. Och nostalgibild.

Jag känner mig äntligen såpass pigg att jag börjat springa igen. Försiktigt men ändå igång. Enligt programmet skulle jag ha sprungit fem pass i veckan (varav 3 rätt tuffa) men med tanke på hosta och hur eländig förkylningen blev är jag glad att jag verkar få ihop tre pass totalt.. (jaja, vad är en bal på slottet?). Jag kommer ju klara halvmaran hur som helst, frågan är bara på vilken tid.. Och ett syfte med all denna träning är ju inte att vinna ett lopp direkt, det är faktiskt att nå en ökad kondition och ett jäkligt bra välbefinnande. Att delta i ett lopp är för mig själva moroten att nå det riktiga syftet!

Blev lite nostalgisk och tittade på kort från dagens datum från förra året, då såg världens sötaste barn ut så här: 
Önskar en härlig härlig lördag!!!!

8 kommentarer:

  1. Gott att du är igång igen. Jag vet hur det känns när man inte kan träna... frustrerande! Men med tanke på de milen du har i kroppen kommer det säkert inte att märkas.

    SvaraRadera
  2. Ta inte i för hårt! Låt förkylningen ebba ut i fred... Det är svårt! I know!

    Vackra armband. Ska pyssla sådana med barnen... nu :) Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Var sak har sin tid. Bli helt frisk först!
    Vilka godingar!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Trist att bli sjuk mitt i en sån satsning :/
    Snart har jag semester och det är dags att börja bygga pass... Snart leda... Iiiiiii :)

    SvaraRadera
  5. Söta!

    Vad gäller löpningen. Även om man har ett lopp som mål så är det ju bara en själv som sätter tidsgränsen för vad man ska klara av. Händer det saker på vägen kanske man får ändra "kraven". Det viktigaste är ju att man själv mår bra! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Äh, viktigast är att du ser till att bli frisk. Men jag förstår att du kanske känner dig besviken..

    SvaraRadera
  7. Ljuvliga goa ungar!

    Och du, du ser till att bli kry på riktigt nu! Basta!
    :)

    Kramar

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!