måndag 30 juli 2012

När det blir vardagsmåndag igen

Tack för ert pepp om löpningen! Värmer! Vill bara dela med mig av vännen Jennys underbara kommentar som fick mig att skratta så tårarna rann: 

Jag tror inte du förstår hur bra jag tycker du är! 19 km bara sådär, några rader å så var det bra med det. Jag hade jävlar i min låda skrivit en bok om jag klarat av den distansen! Stor kram och några rejäla dunk i ryggen! 

Tack Jenny:-) Benen är rätt stumma idag så jag är glad för vilodagen och att det enda jag belastat benen med idag är cykeltur till och från jobbet.. 

Jobbet ja. Första dan. Tar några extra minuter att komma in i alla system och minnas koder och rutiner - sen är det precis som vanligt. Lustigt att det sitter i ryggmärgen! Lugnare tempo nu när många är på semester vilket är väldigt skönt, det blir tillräckligt med tempo sen ändå! Har ägnat stora delar av dagen åt nåt så raffinerat som behörighetsuppföljning för arbetsgruppen, en uppgift som bara är sååå lätt att skjuta upp. Länge. 

Här hemma packar dottern sin väska, hon och syskonen ska på egen liten semester till farmor och farfar några dagar. Ett helt eget litet äventyr för dem!

10 kommentarer:

  1. For en herlig kommentar fra Jenny :) Og jeg må si meg helt enig med henne! Du har all grunn til å være kjempestolt! :) :)

    Så søte unger som er klare for en herlig ferietur hos besteforeldre :) Det er jo såå moro :) Bare det å pakke er moro :) Kan skjønne de koser seg :) Husker hvor godt jeg likte det jeg og da jeg var liten, gode ferieminner det :)

    Ha en fin sommeruke, du skjønne Sara :)
    Klemmer Lisa :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha vilken rolig kommentar!
    Jasså du med tillbaka på jobbet nu!Semestern går så fort, tänka om man kunde få vara hemma lika länge som barnen! Men det är ju tur det finns far och morfäräldrar som kan ställa upp. Det är ju bara så nyttigt för barnen att få egna små resor:
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Du ÄR duktig, 19 km är galet långt!

    Tack för din kommentar hos mig. Du får berätta sen hur det gick med aubergine-gratängen.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Söt liten tjej!
    19 km, jösses... Det hade jag knappt orkat åka med buss ens. :)

    SvaraRadera
  5. Duktig du är förstår att du behövde en vilodag :) kram Diana

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos ;)

    Stum i benen? ööö, jag hade varit glad om jag orkade ligga efter en sån runda *haha*

    Tack fina fina du för din kommentar hos mig... värmer! Jag har faktiskt sålt några väskor på Signerat.se, men inte varit så aktiv det sista. Kanske jag skall skicka ut några smycken och prova lyckan ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  7. Vilken fin och inspirerande blogg du har!

    SvaraRadera
  8. Håller med Jenny! 19 km förtjänar ståhej! Du är en inspiration! Njut av sköna lunket på jobbet, det behövs inför höstens höga tempo

    SvaraRadera
  9. Så söta bilder, himla söt dotter du har! och du tack för din gulliga kommentar;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  10. Men guuud så söööt! Svar på din fråga om instagramcollaget så sparade jag ner bilderna först för att sen göra collage i ett collageprogram. Jag vet inte om det finns ett enklare sett? Kraaam Nilla

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!